Etusivu | Tietoa meistä | Yhdistykset | Jäsenille | Medianurkka | Hae
Vastaa turvallisuusaiheiseen kyselyyn!

Kristillinen Eläkeliitto kysyy jäseniltään ajankohtaisista asioista. Alla tällä hetkellä käynnissä ovat kyselyt. Lue lisää

Vastuunkantajien koulutusta Kuopiossa 13.11.2018

Ilmoittautumiset TÄSTÄ Lue lisää

Musiikkinäytelmä Tuhlaajapoika liiton syysjuhlilla su 21.10.2018 klo 13.30!

Musiikkinäytelmä Tuhlaajapoika nähdään Kristillisen Eläkeliiton syysjuhlilla sunnuntaina 21.10.2018 Suomen Raamattuopistolla Kauniaisissa. Tutustu koko ohjelmaan TÄSTÄ Lue lisää

Missä juhlitaan? Liiton juhlapaikat vuonna 2019

Kristillisen Eläkeliiton kevätjuhla ja vuosikokous pidetään Kouvolan seurakuntakeskuksessa perjantaina 26.4.2019. Lue lisää

Turvallinen elämä on Kristillisen Eläkeliiton teema 2019
Ystävyyspiirustus: Ystävyys 13-vuotiaan Inkerin silmin

Kristillinen Eläkeliitto kutsuu isovanhempia piirtämään ystävyydestä yhdessä lapsenlapsen kanssa. Tämä Ystävyys-piirustus saapui postitse 21.6.2018. Lue lisää

Miksi liikunta on hyvinvointini kannalta tärkeää?

Juttu on julkaistu Kristellissä 3/2018 Lue lisää

Mikä on edunvalvontavaltuutus ja miksi se olisi tärkeää tehdä?

Ote Kristelli-lehdestä 1/2018. Juttu on julkaistu lehdessä laajempana, otsikolla "Eläkeläisen pankkiasiat kuntoon". Lue lisää

Liiton syysjuhlat 20.-21.10.2018 Kauniaisissa

Tervetuloa liiton syysjuhlille Kauniaisiin, Suomen Raamattuopistolle! Lue lisää

Tarjolla monta eri tapaa hoitaa Kela-asiat

Kansalaiset haluavat asioida Kelan kanssa mieluiten käymällä toimistossa (67 % vastaajista), mutta melkein yhtä suosittua on asiointi verkossa (64 % vastaajista).

TNS Gallup kysyy vuosittain 1 000 kansalaiselta arvioita ja toiveita Kelan toiminnasta. Enemmistö suomalaisista ilmoittaa, että heille mieluisimpia asiointivaihtoehtoja ovat Kelan toimisto- ja verkkopalvelut.

Käynti toimistossa onkin monille se tutuin vaihtoehto hoitaa Kela-asioita. Eri puolilla maata on 199 toimistoa, joissa voi edelleen piipahtaa tuttuun tapaan. Silti se ei välttämättä ole helpoin ja nopein palvelukanava. Toimistoon voi olla pitkä matka, siellä voi olla ruuhkaa tai aukioloajat eivät sovi työssäkäyvälle.

– Kela on laajentanut palveluvalikoimaansa, jotta asiakas voi valita omaan tilanteeseensa sopivimman tavan asioida. Emme pakota ketään verkkoon, vaan kehitämme rinnalla myös muita palvelutapoja, kertoo suunnittelupäällikkö Soili Orre Kelasta.

Lähde: Kela

Lue lisää Tästä