Etusivu | Tietoa meistä | Yhdistykset | Jäsenille | Medianurkka | Hae
Joulukalenteri - tule mukaan joulunodotukseen!

Tervetuloa mukaan joulunodotukseen Kristillisen Eläkeliiton joulukalenterin kautta. Näille sivuille avautuu joulukuussa joka päivä joulupäivään asti jouluinen kirjoitus menneiltä vuosilta. Lue lisää

Musiikki hoitaa Kuuntele

Mukana menossa – ohjelmasarjaa lähetettiin Radio Deissä  arkiaamuisin syksyllä 2016 Ohjelmat on toimittanut Päivi Kyyrö. Lue lisää

Kuuntele koskettava henkilöhaastattelu - Allan Armas Lindberg

Millaisia syrjintää saivat romanit kokea 70-luvulla?  Koskettava kertomus Allan Armas Linbergin elämästä. Ohjelman toimittaa Päivi Kyyrö Lue lisää

Vuoden 2018 hymymummo ja hymypappa - Kyllikki ja Esko Ojala

Kristillisen Eläkeliiton syysjuhlilla Ryttylässä julkaistiin vuoden 2018 hymymummo ja hymypappa. Huomionosoituksen saivat Kyllikki ja Esko Ojala. He ovat osoittaneet erityistä aktiivisuutta ja altiutta Kristillisen Eläkeliiton toiminnassa. Lue lisää

Liiton juhlat 2018 -keväällä Jyväskylässä, syksyllä Kauniaisissa

Vuoden 2018 Kristillisen Eläkeliiton kevätjuhlaa vietetään Jyväskylän kristillisellä opistolla la 21.4.2018.  Lue lisää

Lähimmäispalvelu - juuri sinä voit olla arvokas apu

Lähimmäispalvelu on lähimmäisenrakkaudesta lähtevää, vapaaehtoista halua tukea ja auttaa toista ihmistä. Lue lisää

Tarjolla monta eri tapaa hoitaa Kela-asiat

Kansalaiset haluavat asioida Kelan kanssa mieluiten käymällä toimistossa (67 % vastaajista), mutta melkein yhtä suosittua on asiointi verkossa (64 % vastaajista).

TNS Gallup kysyy vuosittain 1 000 kansalaiselta arvioita ja toiveita Kelan toiminnasta. Enemmistö suomalaisista ilmoittaa, että heille mieluisimpia asiointivaihtoehtoja ovat Kelan toimisto- ja verkkopalvelut.

Käynti toimistossa onkin monille se tutuin vaihtoehto hoitaa Kela-asioita. Eri puolilla maata on 199 toimistoa, joissa voi edelleen piipahtaa tuttuun tapaan. Silti se ei välttämättä ole helpoin ja nopein palvelukanava. Toimistoon voi olla pitkä matka, siellä voi olla ruuhkaa tai aukioloajat eivät sovi työssäkäyvälle.

– Kela on laajentanut palveluvalikoimaansa, jotta asiakas voi valita omaan tilanteeseensa sopivimman tavan asioida. Emme pakota ketään verkkoon, vaan kehitämme rinnalla myös muita palvelutapoja, kertoo suunnittelupäällikkö Soili Orre Kelasta.

Lähde: Kela

Lue lisää Tästä